Summa sidvisningar

onsdag 7 mars 2012

Onsdag 7/3-2012

Ojs ojs känns som om jag har en del att skriva igen, har inte bloggat av mig på ett tag nu. Men så har jag inte mått så där vidare bra heller den sista tiden, både fysiskt och mentalt eller ja....... äh dem som känner mig vet jag vad jag menar.
Lider av en hiskelig muskelinflammation i vänster skulderblad som gör att jag måste vila med jämna mellanrum för att ens orka vara vaken och sitta upp som folk. Övrig muskulatur i vänster axel är också åt fanders. Men värst är värken jag lever med dygnet runt som inte går att lindra eller mildra på annat sätt än att äta alvedon och det är ju inget inflammationshämmande/dämpande medel utan lindrar bara den mest svåra smärtan typ med 5%.
Idag har jag i alla fall fått i mig lite mat även om det var micromat, bättre än ingenting annat. Lyckades ta mig till affären i snålblåsten också gjorde jag. Ciggen var ju slut så då var det bara att pallra sig iväg....... :-)

Ska försöka skriva lite varje dag ett tag men bara om jag känner att jag klarar det. Lever gör jag i alla fall, huvet upp och fötterna ner. Kram på Er

1 kommentar:

Anonym sa...

Din hemlis här.

Du verkar inte ha det lätt, hoppas du kan få hjälp så du slipper ha så ont.
Jag leter efter saker till ditt paket, har lite ideer. Ska ner och handla en del i helgen.

Liten ledtråd, just nu virkar jag på en annanas sjal i våriga färger. Har inte varit så aktiv på fb de senaste dagarna.