Summa sidvisningar

söndag 19 februari 2012

Söndag 19/2-2012

Åh vilken trög morgon, axlarna värker som bara den efter att jag stickade på min första socka igår, måste nog köpa lite kortare stickor tror jag om jag skall fortsätta sticka och det ska jag.
Sitter just nu och försöker vakna till liv och det är inte lätt idag, grådassigt väder ute och sönda. Var tvungen att kolla med almanackan imorse eller rättare sagt för en timme sedan när jag steg upp vad det var för dag idag och då är det illa .-)

Har hittat en typ av garn i två olika färgsättningar som står väldigt högt upp på min JAG VILL HA JUST DETTA GARNET LISTA
här kommer en lånad bild
Detta godispåminnande garn skulle jag gärna vilja ha och göra nån sjal eller nåt annat i.

Sedan så kunde jag inte låta bli att lägga till en bild till.
Detta är ett garn som jag har sett på ebay och som säljs i bland annat USA.
Visst tänker man på tre-smaksglass, choklad, vanilj och jordgubb när man ser färgerna i det. Också en lånad bild

Inga kommentarer: