Summa sidvisningar

tisdag 7 februari 2012

Tisdag 7/2-2012

Hej och hå luden tå. Har inte varit här på nån dag nu.
Har hänt så mycket i mitt liv de senaste dagarna och veckan
att jag INTE har haft ork nog att blogga av mig.
Egentligen har jag det INTE nu heller. Men jag känner att jag
måste få dela med mig av en grej.
För ett tag sedan satt jag på en sida på Face Book och skojade
om att nästa steg i garnfabriken torde bli banangarn ..... :-)
gjort av bananfibrer............
Vad jag inte visste då var att det faktiskt finns banangarn och nu
har jag fått nys om en sida dels på Face Book och dels en blogg här på
blogspot där man kan tävla om just 100g banangarn :-)

Varsågoda här är länken till sidan
http://fiffelochtrad.blogspot.com/2012/01/nu-firar-vi.html
Jag är heltokig i garner av olika slag och helst nåt sånt där udda
som inte är så jättevanligt så jag kommer självklart att delta i denna tävling
Gör så Du också kära bloggläsare.
Kram och på återseende senare idag.

Inga kommentarer: