Summa sidvisningar

måndag 2 juli 2012

Det snurrar av tankar i skallen och mal av oro i magen

Borde gå och lägga mig nu men som rubriken lyder så har jag svårt att komma till ro ikväll, tankarna maler på och maler på hela tiden. Oron i magen gör att jag mår mer illa än annars höll jag på att säga och sa det också. Men illamående är jag....... då är det inte lätt att sova eller ens försöka.

Känner just nu för att ställa in sjukgymnastbesöket och provtagningen på min vårdcentral imorron samt ett annat möte, men det tänker jag inte göra. Inte ens besöket hos en god vän på kvällen tänker jag ställa in hur illa jag än mår just nu. Behöver komma hemifrån ett tag.

Mitt liv just nu känns som en härva ullgarn som har hamnat av misstag i torktumlaren på hög värme......... nja kanske inte så illa, men ta mig 17 det känns svårt just nu. Jag vet att det finns ett ljus i andra änden av tunneln men just nu befinner jag mig på ett ställe där lyktorna har slocknat...........

Är dock glad över allt stöd jag har av vänner som jag inte ens har träffat i verkligheten och av vänner som jag har träffat i verkligheten. Ni ska ha ett enormt stort TACK för att Ni finns och stöttar mig. Kram

Saknar mina barn nåt så fruktansvärt mycket att det knappt går att beskriva ikväll kommer deras gosedjur som fortfarande finns kvar här att få vara fullt synliga för mig när jag vaknar, typ sitta på soffbordet eller nåt sånt. Det är inte ofta jag önskar att jag hade en stor trygg och varm famn att få krypa ihop i , men ikväll gör jag det. Annars är jag mest glad eller vad man nu ska kalla det för att vara singel, men det börjar bli tråkigt också..........

Natti natti på ER

Inga kommentarer: