Summa sidvisningar

tisdag 10 juli 2012

Locket på :-)

Kul rubrik va:-? Efter alla svarta dystra saker som jag skrivit på sistone. Tja dessa saker finns ju fortfarande kvar i min skalle och maler men inte lika kraftigt längre, tack vare att jag har skrivit av mig och mött massor med värmande tankar från alla mina vänner. Nej den här rubriken rör en liten annan sak.

I höstas stormade en person in i mitt FB-liv (FB som i facebook) och typ vände upp och ner på lite saker. SMS-kontakten var i början ganska tät, sen tunnades den ut. Låg på is bra länge tills jag tog upp den igen. Fick väl något enstaka svar nån gång. Men igår så skickade jag ett sms där jag skrev att jag inte skulle skicka fler sms på ett tag. Utan nu var det faktiskt upp till personen ifråga att ta kontakt med mig. Jag tänker ta mig 17 hålla styvt på detta beslut och det känns så skönt faktiskt. Som om jag har lagt locket på en låda som kanske inte skulle ha öppnats , i alla fall inte just nu. Nåväl sånt är livet.

Annars kämpar jag just nu mot en nästan konstant trötthet, har åkt på nåt skit i båda öronen som har gått ner i halsen också nu, mina annars så starka örondroppar biter inte längre. Alsolsprit biter inte det heller. Roligt är det inte men det går över, har varit med om detta förut, fast då har jag inte vart lika medtagen som jag är nu. Sitter uppe nån timme sen är jag tvungen att lägga mig för att kroppen inte orkar. Vätska häller jag i mig och jag försöker även att peta i mig nåt att äta, men det är inte lätt när halsen gör ont................... Inte ens min egen öka-i-vikt-diet smakar gott längre........ och då är det illa hihi :-) Tjenixen knixen så länge

1 kommentar:

Cattis sa...

Du är saknad på fb och vi undrar så hur du mår. många kramar Cattis