Summa sidvisningar

måndag 2 juli 2012

Jag befinner mig mitt inne i en labyrint av mörka skuggor och svaga strimmor av ljus känns det som. Behöver sova men kan inte. Måste sova men klarar det inte. Kaffesugen till max, men magen säger ifrån vad det gäller mer kaffe detta datum den 2/7-2012.

Röksugen till tusen, har rökt mer än vanligt idag pga det sat-ns brevet, så morgondagens dos cigaretter är förbrukad den med........... håhåjaja
Kontot gapar tomt, skafferiet med likaså kylskåpet för jag har ätit i helgen. Ja jag har faktiskt ätit mat i helgen, helt otroligt ovanligt men väldigt klokt av mig att göra det.

Min aptit har liksom varit typ bortblåst den senaste tiden, men nu har jag gett mig fanken på att gå upp de kilon som jag har förlorat, tror att jag redan har skrivit om det....... men snurriga skallar har en förmåga att upprepa sig :-)
Tur att min så kallade veckopeng kommer på torsdag , f-n heller, hade hellre sett att den kom redan imorron............. men men har klarat mig utan mjölk och cigg förut fast då har jag inte varit lika snurrig i mössan av tankar som maler fram och tillbaka hela tiden.

Huvudvärk har jag också till max, törs då rakt inte ta mer alvedon idag/kväll. Vill inte riskera nåt, har redan tagit dagens maxdos.

Inga kommentarer: