Summa sidvisningar

fredag 27 januari 2012

Fredag natt eller tidigt som attan bestäm själva

Varför ska det vara så hiskeligt svårt att lägga sig i normaltid? Jag som förr alltid gick och lade mig senast klockan 23 har nu blivit en riktig nattsuddare och nattsurfare. Kanske mest för att det är den lugnaste tiden på dygnet för mig eftersom att jag ju är ensam med 4 barn.... :-)
Har i alla fall packat mitt överraskningspaket till min hemlis vän på Online Virkcafé på Facebook.
Skall bli spännande att se om tjejen kan eller har listat ut vem jag är. Och så skall det bli spännande att se och få veta hennes reaktion på mitt LILLA paker som blev lite av man tager vad man haver hemma.......... :-) Dock inga begagnade saker ;-)
Skall också bli spännande att se vad som finns i mitt paket när det kommer och för mig att gissa vem som har skickat till mig. Då alla mina ledtrådar finns i mitt paket.
Denna bloggen kom till efter att jag hade anmält mig till paketbytarhistorian.

HAr lyckats glädja en tjej på Cafét ikväll genom att slänga ut förfrågningar på många olika gruppers sidor efter virknålar i storlek 2,5mm. Fick napp ganska snabbt av en karl i Södertälje tror jag att det var som hade ett gäng på minst 10 virknålar efter sin mor. Så nu har jag gjort en medmänniska glad.

Min yngste sons klassföreståndare gav mig en beställning på en virkad mössa till sitt barnbarn, det känns också redigt roligt måste jag säga.
Skall sätta igång med den bara min äldsta dotters mössa väl blir klar. Den mössan har jag repat upp sjuttioelva gånger nu känns det som och inte fått till rätt. Har bytt mönster för hundramiljontegången känns det som och hoppas att jag har hittat ett som passar med mitt garn.

Har skickat iväg två grejer som jag har sålt också, ett par gamla mammelucker i skick som nästan nya, och en helt ny MP3 spelare som jag har sålt på Tradera. Känns skönt att bli av med lite grejer så att man kan finansiera sitt garnmissbruk.
Har lite fler grejer som skall läggas ut på den nyss nämnda sajten allteftersom att jag har tvättat och torkat dem. Bla en skitsnygg svart vinterkappa i storlek 42. Den är skön och jag har knappt hjärta att sälja den, men den är för stor för mig så jag har bestämt mig för att sälja den, borde kunna få i alla fall 300kr för den + frakt dårå.

Nej nu ska jag försöka mig på att virka vidare på äldsta jäntans mössa.
Innan jag stämmer träff med John Blund

Inga kommentarer: