Summa sidvisningar

lördag 28 januari 2012

SEN FREDAG ELLER TIDIG LÖRDAG NI AVGÖR

Förstår inte varför det skall vara så förbenat svårt att komma i säng i normal tid för. Värken jag lever med dagligen är inte värre än vanligt ikväll, är trött men kan ändå inte sova. Har för mycket som snurrar runt i huvudet på mig just nu. Försöker börja nysta upp allt men orkar inte liksom igenom allt trassel hela tiden, i alla fall inte just nu fastän jag vet med mig att jag MÅSTE. Måste ett roligt ord egentligen vid särskrivning kan det blir mås te........... hur 17 smakar det tro :-)

Lärde mig i fredags nåt nytt för mig, fastän jag har haft min skrivare i mer än ett år, jag lärde mig skanna dokument och föra över till andra mottagare. Fy vad jag är duktig.
Kom också på att jag köpte en veckotidning före jul för att lösa korsord och kolla efter recept i, hittade den för några timmar sen och den var fortfarand obläddrad......... så stor nytta hade jag av den. Funderar på vad jag ska göra med den, känns lite mindre kul att slänga den samtidigt som jag inte har nån nytta av den.

Men men det ordnar sig med den saken. Idag lördag ska jag och mina tre äldsta barn ta oss en promenadupp till Konsum för att hämta ut två paket som kommit denna vecka, väntar bara på minst 1 paket till eller om det till och med är 2 paket till. Orkar inte tänka just nu :-)

Mössan till äldsta jäntan har jag fått lov att lägga åt sidan, då jag INTE orkar med halvstolpar i såna mängder, känns ju inte som om man blir färdig nån gång........ :-)

Nej nu ska jag fösöka stoppa i mig nåt, :-)

2 kommentarer:

Susanne sa...

Har läst de senaste inläggen och såg att den hjälpsamma fröken också får lite hjälp här och var och det värmer i hjärtat! ♥ Ser fram emot lite bilder på allt du virkar också! Kram!

MammaLena4 sa...

Jups bilder kommer var så säker, fast kanske jag ska göra en sån sak när jag är mer vaken än vad jag är just nu....... :-) LIlljäntan är hos sin kontaktfamilj hela helgen för första gången och det är TOMT utan min lilla trollboll, som ska ge mamma kram och puss varje gång mamma ska ut och lufta sig......... .-) Kram i natten