Summa sidvisningar

söndag 29 januari 2012

SÖNDAG 29/1-2012

Äntligen är hela min familj återsamlad igen. Lillskruttan Elisabeth har varit hemma hos sin kontaktfamilj hela helgen och haft det toppenbra. Jösses vad jag älskar hennes kontaktfamilj och dem älskar henne. Kunde inte ha det bättre.
Har avslutat min första stjärnfilt fast den blev rätt liten så jag får nog kalla den för stjärnduk istället, den är virkad i ett garn som heter Jasmine och är ett melerat bomullsgarn i 8/4. Jag skulle kalla färgerna för kaffe- eller choklad. Bild på den kommer att läggas ut var så säkra Ni som faktiskt läser det jag skriver.

Nu till lite skitsnack, inte skitprat om någon person utan äkta skitsnack :-)
Jag har efter mina 4 graviditeter BESVÄR med och av mina hemorröjder under perioder. Idag lyckades jag spräcka några av dem när jag satt på dass, var så förbannat hård i magen att det kändes som om jag skulle föda ett barn genom fel hål så att säga. Skönt är det inte kan jag ju säga. Nog om detta nu. :-)

Bild på stjärnduksfilten var det ju jag skulle fixa till. Nu får vi bara hoppas att jag lyckas med det :-)Se där ja då var den på plats. Hittade inte mitt FINA måttband utan fick ta ett billigt ett för att kunna mäta den, från "viken" till "udden" mäter den ca30cm. Till denna gick det åt ca 40g garn. :-) ja jag har faktiskt vägt den på min digitala hushållsvåg ;-)

Inga kommentarer: