Summa sidvisningar

lördag 21 januari 2012

Lördag 21/1-2012

En himla massa ettor och tvåor i dagens datum är det ju. Och när detta skrivs är klockan 22. Har precis skaffat denna blogg så därför har det inte hunnit blivit så många inlägg än eller bilder heller för den delen. Men hav tålamod gott folk, Det kommer det också.
Nåt måste jag ju skriva ändå eller hur.
Håller just nu på och virkar en liten sol som jag fick en idé till när jag gick ut på min altan för att "lufta" mig lite i vintermörkret. Pillrigt värre är det med solstrålarna som jag virkar i löpande virkning med 4-5 maskor i ett akrylgarn. Tänkte sedan pilla ner en piprensare i varje solstråle och sy fast dem på själva solkroppen.
Bilder på detta konstverk kommer självklart att läggas upp.
Kramelikram så länge

Inga kommentarer: