Summa sidvisningar

söndag 22 januari 2012

Tidig söndag 22/1-2012

Vad gör jag fortfarande uppe när jag är så trött som jag egentligen är, jo jag har så förbannat (ursäkta språket) ont i ryggen att jag inte kan sova eller klara av att klättra upp till min loftsäng. Då blir det lätt att man sitter uppe och plockar fram en virkning eller två eller så och sätter sig med den, lite te i ett stort glas framför datorn och virkar och surfar runt lite granna.
Är med i en jättekul grupp på Facebook som har gett mig massor med spännande idéer och uppslag om vad man kan virka för nåt. Har precis avslutat en sol som jag påbörjade sent igårkväll (21/1-2012). Blev riktigt nöjd med den om jag ska vara helt ärlig.
Den är gjord helt efter huvudet och saknar mönster.
Skall göra mitt första fotade blogginlägg och lägga in en bild på den.
Fler bilder av mina alster och alster som är virkade efter andras mönster kommer att läggas in kontinuerligt. Har hur många projekt som helst på gång samtidigt. Det är något som jag trivs med att ha. Tröttnar jag på ett så lägger jag det åt sidan och plockar upp nästa.
Virkningen har för mig blivit en terapi då jag mår allt annat än bra till kropp och själ om man skall vara helt och fullt ärlig. Har ätit antidepp i drygt ett år eller om det kanske till och med är över ett år. Dem hjälper men inte till 999% om man så säger. Den fysiska biten av min ohälsa kan dem inte gör nåt åt alls. Men jag vet att det finns hjälp att få och det skall jag också få. Har ju trots allt 4 helt underbara barn att ta hand om.
Nu ska jag försöka mig på att lägga in bilden på min färdiga glada sol

Inga kommentarer: